Re: Kupuję najlepszą Panoramę LCD na rynku - już wiem jaką!!! - ale którą???

Autor: Marcin <lelec_at_op.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 08:15:05 MET

> Pożarłem całą wiedzę na tematy matryc LCD i co...?

> Czy:
> - Smasung 215TW czy
> http://sklep.proline.com.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW
> - NEC 20WGX2
> http://sklep.proline.com.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+20WGX2

Jak już jesteśtaki napasiony, to zdrowy rozsądek powinien podpowiedzieć:
- volvo czy opel
- wedel czy alpengold
- nec czy samsung?
- canon EOS czy ... samsung?

nie mogę się tu posłużyć za ostrymi porównaniami, bo samsung wie, co robi w dziedzinie monitorów, w tym LCD
a nec wie to od wielu lat.

Kieruj się subiektywną oceną. nie bierz żadnej sztuki, zanim
nie usiądziesz u kogoś znajomego i nie popracujesz z pół dnia
na danym lub podobnym modelu.

Opinie ze stron nie są najbardziej miarodajnym źródłem informacji.
Artykuły bywają sponsorowane.
Opisy produktów piszą marketoidy, oni też wymyślają wszelakiego.
typu "czasy reakcji" i inne magiczne parametry, śrubując je bez celu.
Dowiedz się więcej o awaryjności sprzętu, o jakości serwisu i długości gwarancji.
Nie przejmuj się jednym pixelem gdzieś w rogu ekranu, chyba, że dostaniesz za niego 20% upustu.
Ważniejsze od idealnego odwzorowania barw jest to, czy twoje oczy pojadą
na monitorze 10 czy 20 lat.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin