Re: Kupuję najlepszą Panoramę LCD na rynku - już wiem jaką!!! - ale którą???

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 10:26:34 MET

Tomasz Bątor napisał(a):

> Co i raz słyszę tą opinię i co i raz mnie ona dziwi. Naprawdę tak źle ci
> się używało monitorów CRT?

No jak juz ktos napisal nie mozna poruwnywac szybe z CRT do szyby i
wynalazkow CrystalBright na LCD. Ja np. pamietamze do jakiegos monitora
IBM z Trynitronem musialem kupic sobie filtr antyrefleksyjny Polaroida
bo sie pracowac w ciagu dnia nie dalo.

A juz pojac nie moge czemu pakuja te szyby do laptopow :)

RudeBoy