Re: Kupuję najlepszą Panoramę LCD na rynku - już wiem jaką!!! - ale którą???

Autor: Sexbox <sex.box.NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 16:42:02 MET

> Co i raz słyszę tą opinię i co i raz mnie ona dziwi. Naprawdę tak źle ci
> się używało monitorów CRT?

> Z tym w pełni się zgadzam, akurat kwestia wyboru między monitorem z szybą
> a monitorem z matową matrycą jest czysto subiektywna.

CRT nie miały szklanej powierzchni, a plastikową warstwę antyodblaskową.

Pewnie niebawem tą szybę z LCD też pokryją taką warstwą - dziś tego
nie robią bo marketoidy muszą wykorzystać do końca modę na szybę,
i jakby ją pokryli warstwą antyodblaskową nikt by ich na oko nie rozróżnił
od tych bez szyby i nie było by przewagi marketingowej na naiwniakach.

Więc wracając do tematu, tylko Samsung:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW