Re: Wydajność kart graf. w laptopach

Autor: <anty1_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 07:53:33 MET

Użytkownik "Maciek" <imorthorn@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ep58if$ga$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A co konkretnie? Z tego co sie (niewiele) znam to np 3dsmax pozwala owszem
> na akceleracje preview ale sama scena liczona jest przy uzyciu procesora?
> Bez akceleracji preview zyc mozna chyba bez problemu.

w uzyciu bedzie wlasnie wspomniany 3Dmax, Autocad no i jeszcze czasami
jakies bardziej rozrywkowe typu Need For Speed czy Far Cray.

> A tak na marginesie to chyba bedzie mocny laptop?

Konfiguracje przewiduje mniej wiecej taka: P4 lub Core Duo, 1 GB RAM, dysk
min 80 GB, matryca wlasnie nie wiem czy 15,4", ale chyba bardziej 17", logo
Toshiby lub HP, reszta nie ma wiekszego znaczenia ;)

Pozdrawiam