Re: Jak ograniczyć lub wyłączyć Internet?

Autor: Tomek <tentom_at_tlen.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 11:41:00 MET

> TG:
> np.
> http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/394925

Nie widzę w tym routerze opcji wyłączania o zadanym czasie.

> http://www.google.com/search?hl=pl&q=router+kontrola+rodzicielska

Takie routery mają z reguły ograniczenia do określonych domen. Nie wiem, na
jakim serwerze chodzą ich gry. Zresztą sądzę, że to dla nich byłoby żadne
zabezpieczenie (mój syn ma 24 lata i studiuje temat pokrewny informatyce).
Hasło na BIOSa w kompie też potrafił obejść, już w wieku 12 lat. Niestety za
długo siedzi na kompie i zawala naukę.

> http://www.google.com/search?hl=pl&q=kids+%22access+restrictions%22+router

Jw.

> NTG:
> http://www.infologis.pl/niania/
> http://www.salfeld.com/software/childcontrol/index.html
> http://www.netnanny.com/
> http://www.kidkey.de/en/
> http://www.cybersitter.com/
> np.
> http://www.google.com/search?hl=pl&q=%22access+time+control%22+program
>
> ...oraz - bez urazy - bardzo NTG, ale może pomóc rozwiązać ten oraz inne
> [...]
Staram się jak mogę. Z moim synkiem jakoś sobie radzę, ale mam jeszcze
delikatną sytuację z synkiem mojej przyjaciółki (no, prawie pasierbem) -
przywalić mu nie mogę...

Poza tym nie prosiłem o porady wychowawcze - takie raczej wskazują, że
wypowiadają się osoby mało kompetentne w informatyce.
T.