Re: Jak ograniczyć lub wyłączyć Internet?

Autor: Piotrek <SP_lsw2001_AM_at_wpSP.AMpl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 13:06:09 MET

Witam serdecznie,

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:envt59$e34$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Mam problem. Duży problem. Z dziećmi.
> Mówiąc krótko - jak automatycznie np. po godz. 23 wyłączyć neostradę albo
> po
> prostu Internet? Dzieci grają całymi nocami, a potem zasypiają do szkoły.
> Myślałem o jakimś programie, który np. blokowałby porty w kompie albo na
> routerze o określonej godzinie. W ostateczności może być coś
> spowalniającego
> pakiety (ping) - wtedy zniechęcone nie będą mogły grać po sieci. Problem
> jest też w tym, że dzieci są dość kumate i nie powinny tak łatwo pozbyć
> [...]

Tomku,

TG:
np.
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/394925
http://www.google.com/search?hl=pl&q=router+kontrola+rodzicielska
http://www.google.com/search?hl=pl&q=kids+%22access+restrictions%22+router

NTG:
http://www.infologis.pl/niania/
http://www.salfeld.com/software/childcontrol/index.html
http://www.netnanny.com/
http://www.kidkey.de/en/
http://www.cybersitter.com/
np.
http://www.google.com/search?hl=pl&q=%22access+time+control%22+program

...oraz - bez urazy - bardzo NTG, ale może pomóc rozwiązać ten oraz inne
problemy...
http://www.cmppp.edu.pl/szkoladlarodzicow/literatura/

--
Pozdrawiam - Piotrek