Re: Zamieniac SCSI na SATA?

Autor: moscal moscal <qms.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 22:56:24 MET

Michal AKA Miki <michaljelinskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Zeby bylo jasne o co pytam: czy kontroler PCI na RAID1 lub RAID5 z dyskami
> SATA jest sens wkladac do serwerow, gdzie krolowalo SCSI i bylo tam dobrze
> zoptymalizowane?

wedlug mnie do serwerow powaznych (a nie takich dla malych firemek co moze z
20 kompow maja) innych niz SAS sie nie bierze.. bo szkoda czasu...i pieniedzy...
ot chocby dla przykladu stary p166 ciagnie SCSI az milo:) a dyski ATA i srata
to dla niego smierc z przepracowania;)*

* - komp sluzy do roznych dziwnych testow;)