Monitor LCD do biura

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 22:44:52 MET

Witam :)

Poszukuję monitora LCD 19". Zastosowanie - typowo biurowe - edytor
tekstu, arkusz kalkulacyjny itp. (czasem, w ramach prezentacji będą na
nim wyświetlane filmy i zdjęcia, ale to bardzo rzadko i nie jest to
główny priorytet). Górny pułap cenowy: 1000 zł (najlepiej byłoby, gdyby
udało się zmieścić w 900 zł). Czy mógłby ktoś polecić jakiś konkretny, w
miarę porządny model? Od razu zaznaczam, że mam na myśli tylko markowe
produkty i nic w stylu Acer, Actina czy Manta absolutnie nie wchodzi w
grę (akceptowalne minimum to LG i Samsung). Oczywiście odpadają też
wszelkie konstrukcje panoramiczne. Pivot i DVI mile widziane (chociaż
zdaję sobie sprawę, że w tej kategorii cenowej pewno nie będzie takich
monitorów i mogę z tego bez problemu zrezygnować). Monitor będzie
działał na starym komputerze z GF2 MX400 (mogę ją bezpłatnie wymienić na
bardzo porządnie wykonaną wersję GF FX5200 z DVI, która nawet na D-Sub
ma świetną jakość).

Niestety nie podam jakichś konkretnych modeli, bo ilość monitorów,
spełniających kryterium cenowe i "markowe" znalezionych na i na Skąpcu i
na Ceneo jest porażająca i nie chcę wybierać w ciemno, zwłaszcza że
wszystkie mają podobne parametry. Chodzi mi po prostu o coś sprawdzonego.

Z góry dziękuję za pomoc :)

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)