Laptop - prośba o poradę w wyborze

Autor: r0ck3t0ki0 <splash_dj_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 14:18:30 MET

Witam,

Proszę Was o pomoc w doborze odpowiedniego laptopa. Komputer będzie używany
przez kobietę i chciałbym, żeby taki charakter prezentował (czarny, mały,
wizualnie ładnie się przedstawiający). Laptop musi mieć panoramiczne
proporce obrazu (16:9, 16:10) oraz (nie znam nazwy tej technologii) ekran
pokryty jak by szkłem(?). Przekątna wyświetlacza w granicach 13'-15'. Fajnie
gdyby miał wbudowaną kamerkę internetową.

Jeśli chodzi o same wnętrzności to wolałbym coś na Intelu. Samej marki
notebooka nie określam, ale tu też preferuje Asus, Dell, Sony. Myślę, że
absolutnym minimum będzie 512Ram i 80Gb dysk, ale to tylko minimum. Maksimum
to za to cena = 4000zł brutto.

Zastosowanie dla komputera to przede wszystkim internet, praca w pakiecie MS
Office, ale jakiś GeForce, czy ATI zamiast chipsetu graficznego Intela na
pokładzie będzie bardzo miłym dodatkiem.

Jak na razie stawiam na ASUS W5000

Najlepiej z XP Pro na pokładzie.

Czekam i bardzo liczę na Wasze sugestie.
Pozdro
r0ck3t0ki0