LCD do zastosowan czysto biurowych....

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 09:22:19 MET

Witam,
Poszukuje jakiegos zastepstwa dla wysluzonej 17" Belinei CRT. Glowne
pola zastsowania tego monitora to praca z tekstem, siec, komunikator
i-netowy, przegladanie zdjec, rzadko jakis film, gry - wcale:)
Wiem, ze jest sporo porad odnosnie wyboru sprzetu, ale glownie poszukuja
go ludzie, ktorzy graja, badz zajmuja sie grafika czyli szukaja czegos
na PVA/MVA czy S-IPS. Mi bedzie potrzebne zwykle TN, w miere mozliwosci
o rozsadnych mozliwosciachw ww. zadaniach. Sa tylko dwa warunki:
- niedopuszczalne "zacinanie" tekstu przy przewijaniu (takie schodki)
- cena: najlepiej do 800 zl, max to 1000 zl.
Da sie cos takiego znalezc, czy isc do Ery?

--
Iron Maiden - Sign Of The Cross,
i nóżka chodzi,