Re: HDD Regenerator w akcji

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 00:52:07 MET

"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:ep0ja7$b1u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wolałem zwyczajnie uprzedzić "oświeconych", którzy nie wiedząc co jest
> grane zaczęliby się naśmiewać, że dysk mi się właśnie nieodwracalnie
> kasuje. ;)

Bo jakbys zadal sobie trud i poczytal dokumentacje to ten program w tym
trybie moze uszkodzic dane i lojalnie o tym wszyscy uprzedzaja - program
odczytuje sektor, buforuje jego zawartosc i potem probuje robic
formatowanie z wymuszonym liczeniem ECC dla tego sektora - czyli de
facto robi cos w rodzaju niskopoziomowego formatu - w tego typu
przypadkach zawsze jest ryzyko uszkodzenia danych czyli z punktu
widzenia usera wlascwie wykonania low level format...