Re: HDD Regenerator w akcji

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 22:21:26 MET

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ep0fsu$rrs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Program już kiedyś pomógł mi uratować dysk, na którym pojawiły się
> pojedyncze bady w sektorze rozruchowym, działa do dziś.

własnie, mam takie pytaine, bo kiedys ktoś do dysku 1.5Gb podpiał
elektronike z zupełnie innego dysku, potem po podpieciu wlasciwej
elektroniki dysk oczywiscie nie dzialal juz zupelnie prawidłowo, tzn jak sie
go podlaczy do kompa, to w biosie go widzi, w win nie. kiedy uruchomi sie
kompa w systemie dos, to mozna przegladac drzewo, ale zadnego pliku nie
mozna odczytac, skopiowac tez.. no i tu mam pytanie, daloby sie cos z tego
odgrzebac? w sumie nie jest to wazne, bardziej tak z ciekawosci co tam
mialem kiedys ;) mozliwe ze to po prostu cos dziwnego jest napisane w
waznych sektorach dsyku, i mozliwe jest np odczytanie i porzadne
sformatownie tego dysku za pomoca jakiegos narzedzia?