Re: Jak odzyskac HDD?

Autor: Rafał <zswi_at_pers.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 23:15:17 MET

Paweł wrote:

> Witam
> Mam dysk HDD Samsung 40 GB SV0401H, ktory ulegl uszkodzeniu gdy niechcacy
> uderzylem w obudowe PC-ta.
[ciach]
> Czy samemu mozna cos z
> tym fantem zrobic, czy moze da sie cos samemu zrobic czy tylko serwis?

Nie odpowiem Ci wprost na to pytanie - niech wypowie się ktoś, kto miał
więcej do czynienia z odzyskiwaniem danych (ja preferuję profilaktykę -
backupy, RAIDy itp.). Jeśli na dysku masz naprawdę ważne dane proponuję
skorzystać z usłuch specjalizującej się w tym firmy, np.:
http://www.ontrack.pl/ ale o tym pewnie sam wiesz... ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał