Re: Zestaw - grafika 2D

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 10:13:32 MET

Cześć,

> wymyśliłam sobie taki zestaw jako stacje roboczą
> do grafiki 2D. Nie będą instalowane na nim żadne
> gry. Czysta służba i praca. :)
>
> - Karta graficzna: Matrox Millenium G550, PCIe, 2x DVI

Rozumiem że do zastosowań podstawowych nie potrzebujesz 3D, ale wydaje
mi się że w cenie tego Matroxa dostaniesz markowy akcelerator o nie
gorszych osiągach 2D i jakości obrazu (przy DVI tor analogowy nie ma
takiego znaczenia) a pozwoli Ci skorzystać z nowego interfejsu Aero
Glass Windows Vista (jeżeli planujesz teraz bądź w przyszłości pracować
z tym systemem).

Pozdr.,
Michał