Zestaw - grafika 2D

Autor: Grafik 2D <rqhhvfwiwqy_at_mailinator.com>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 22:13:55 MET

Cześć,

wymyśliłam sobie taki zestaw jako stacje roboczą
do grafiki 2D. Nie będą instalowane na nim żadne
gry. Czysta służba i praca. :)

- Płyta: Asus P5B Deluxe
- Procesor: Core 2 Duo 2.13 GHz
- Pamięć: Dual Channel 667 Mhz, 2 GB
- Nagrywarka: NEC ND-4571A
- Dyski: 2x Samsung 7200 rpm, SATA II, 8 MB cache
(80 i 250 GB)

- Karta graficzna: Matrox Millenium G550, PCIe, 2x DVI
- Tuner: Leadtek Winfast PVR 2000

Czy jest tutaj coś niepotrzebnego lub może czegoś
ważnego brakuje? Może widzicie jakiś błąd w tej
konfiguracji?

Szczególnie nie jestem pewna co do RAM-u i złącz karty
(czy procesor i karta wykorzystają w pełni możliwości
pamięci i na odwrót).

No i w ogóle jakie macie sugestie? Wszystkie uwagi
są mile widziane.

Z góry wielkie dzięki!

Pozdrawiam
- Kasia