Re: Co zamiast livebox-a ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:21:38 MET

"DK" <amidar2@wp.pl> wrote in message
news:eou40b$rhj$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
>
> Znajomy kupil livebox-a. jednak urzadzenie pozatym ze jest
> niemilosiernie paskudne to na dokladke nie dziala poprawnie. Sygnal
> WiFi z urzadzenia jest za slaby i po ok 10m zmniejsza sie do takiego
> poziomu, ze nie da sie korzystac z net-u. Chodzi mi o zastapienie tego
> urzadzenia czyms bardziej sesownym. Mysle o jakims modemo-routerze
> bezprzewodowym. pytanie tylko co wybrac. Urzadzenie powinno dzialac na
> terenie calego budynku (3 pietra, budynek z cegly, oczywiscie chodzi o
> 1 pietro) oraz w ogrodzie (max 50m od domu). Router bedzie umieszczony
> [...]

Livebox ma nawet całkiem niezły zasięg, paskudny to jest niestety ten
ogryzek USB udający odbiornik WiFi. Zmień go na inny i będzie OK.
Wyjdzie taniej niż zakup nowego routera + nowego pena z WiFi.

P.S. Temat tutaj NTG - polecam grupę alt.pl.neostrada (po uprzednim
przeczytaniu postów w archiwum grupy w Google).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/