Re: Co zamiast livebox-a ?

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:26:40 MET

Urzadzenie powinno dzialac na terenie calego budynku (3 pietra,
> budynek z cegly, oczywiscie chodzi o 1 pietro) oraz w ogrodzie (max 50m od
> domu). Router bedzie umieszczony przy komputerze od strony ogrodu, wiec
> mysle ze zadne cuda nie beda potrzebne, ale wolalbym wybrac cos pewnego.

U nas był inny problem- wzieliśmy to francuskie coś i nie chciało się łączyć
na tej samej lini na której modem pracował bez problemów.
Wzięliśmy to Linksys Wireless-G Router ADSL WAG200G- wbudowany modem ruszył
bez żadnych problemów- urządzenie stoi mniej więcej w środku
dwukondygnacyjnego budynku i zawsze te 5Mb program pokazuje dostępnych. Na
zewnątrz nie było sprawdzane- dla mnie jedynym mankamentem jest stała antena
której nie można zastąpić. Za to konfiguracja i mnogość opcji to coś
niesamowitego za około 300zł.
Kolejny plus to to że nie potrzebuje kompa aby się łączyć i wszystko robi
automatycznie.
Pozdrawiam.