Re: LCD 19" - proszę o radę - do 3 kzł

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 21:50:39 MET

> Ale kiedyś było inaczej. Za czasów CRT iiyama ścigała się z najlepszymi
> kupowała najlepsze kineskopy i robiła doskonałą elektronikę.
> Powszechne były Diamotrony Mitsubishi (odpowiednik Trynitrona Sony),
> w tańszych modelach też dobre kineskopy Toshiby.

he he za czasów CRT polowałem za 454, aler okazało się, że jakośc tego
monitora zalezy od prędkości wiatru na marsie i pory roku więc odpuściłem.
Inne firmy jak NEC potrafiły robić powtarzalnie dobre monitory. Iiyama
niestety nie.
Jeśli chodzi o LCD to maja chyba raczej tańsze modele (<2 kzł), głównie
raczej TN = badziewie do niczego.

--
Mariusz