Re: Sprawdzanie spójności danych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 21:21:07 MET

"PaRaGaS" <look@my.sig> wrote in message
news:eot5g9$3b7$1@inews.gazeta.pl...

> Znam, znam, jednak na tym dysku wcześniej nie było takich problemów, a
> i cała powierzchnia była widoczna również przez doinstalowaniem SP1.

A to nie ma związku. System bez SP1 też będzie widział cały dysk,
problem w tym że jakakolwiek próba zapisu ponad adresowalny obszar
spowoduje nadpisywanie napędu od jego początku.

> System instaluję ciągle ten sam, WXP. Dlatego mam wrażenie, że to
> raczej problem sprzętowy i stąd napisałem na tę grupę.

Będę jednak obstawał przy swoim, dopóki nie dowiem się od Ciebie, czy po
doinstalowaniu SP1 dodałeś w rejestrze wartość EnableBigLBA=1.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/