Re: Problem z dyskiem - partition magic

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 21:16:53 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Jeśli Ci zależy na zawartości tej FATalnej partycji -- proponuję
> edytor WinHex (aby zobaczyć, co się tam stało i co pozostało po
> niefortunnym formatowaniu) i próbę ,,odformatowania'' na FAT32.
> Jeśli Ci na danych nie zależy -- po prostu ją sformatuj Paragonem.
> W razie niepowodzenia -- skasuj, załóż i sformatuj.

Posuwałem na szczeście wszystkie dane oprócz systemowej. Spod BootIt
skasowałem wszystkie partycje oprócz SYS, podzieliłem, a następnie spod
Paragona sformatowałem i połączyłem SYS z mniejszą.
Po 6 godzinach walki operacja mieszania zakończyła się sukcesem. :)

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424