Re: ABIT BE6-II (BX133) i P III 1,13 GHz ??

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 17:15:31 MET

> Mam płytę główną ABIT BE6-II. Ponad rok temu zrobiłem aktualizację BIOS-u
> zainstalowałem P III 866 (Coppermine S370). Na liście wyboru
częstotliwości
> jest max 1,13G. I moje pytanie jest: czy ktoś instalował tego typu procek
na
> tej (takiej) płycie ??
> Są P III 1,13 GHz (Tualatin) i właśnie o nim myślę tylko nie wiem czy ten
> procek będzie działał na tej płycie.

Władowałem na tą płyte kumpeli Celerona Tualatin 1300MHz po odpowiednim
modzie przelotki MSI- on akurat jest na FSB 100- można jeszcze szukać
najszybszego 1400- wszystko- nawet wykryta prędkość CPU działa poprawnie.
Jeśli nie będziesz używał grafy AGP to nie ma obaw- płyta ma dzielnik PCI
1/4 i można śmiało zapodać Pentium3 C/T na FSB133.
Nie sugeruj się wartościami CPU Speed w biosie- dzielnik i tak jest na
procku zablokowany- trzeba tylko poprawnie ustawić magistrale, napięcie i
dzielnik AGP/PCI, a procesor i tak po swojemu będzie pracował. Ja bym na
twoim miejscu nie żyłował grafy na AGP przy FSB 133 i dzielniku AGP 2/3.
Pozdrawiam