Re: PC bez dysku twardego

Autor: Turbos10 wieczniezywy <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 21:38:20 MET

w <news:eoqlmm$1048$1@news.mm.pl>
- napisał(a):

> Ja z troche innej beczki:
> Pendrive to chyba pamiec typu "flash", wiec sie zarzynac bedzie
> przez plik wymiany. Chyba, ze bedzie duzo pamieci RAM i zrezygnuje
> sie z niego calkowicie. Ewentualnie plik wymiany na "prawdziwym
> dysku" przychodzi mi na mysl.

W jakimś czasopiśmie(strona 20) pisali coś o programie, który wrzuca
swap na pendriva (nie wiem po co do tego specjalny program). Pisali, że
to dobre rozwiązanie dla XP z 512 ramu. Ja mam 256MB.
Pisali że to tanie rozwiązanie porównując z pamięcią i szybsze od
dysku.
Mam takie przeczucie, że kilka osób zwali sobie pendriva przez artykuł.
A tak szczerze ile mógłby ten pendrive pochodzić? I czy jego wielkość
powoli się zmniejszała czy po prostu przestałby działać.
Pozdrawiam

--
Wszelkie przypadki niestandardowej pisowni, gramatyki czy interpunkcji
uznaje się niniejszym za zamierzone i winny być traktowane jako