Re: PC bez dysku twardego

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 17:38:25 MET

> Adapter CompactFlash-IDE kosztuje ok. 40PLN +cena karty. Wpina sie w
gniazdo
> dysku twardego i dziala jak dysk (bez kombinowania ze XP sie
> niezainstaluje).
>
> Prosze przeczytac zaczety przeze mnie watek o adapterze "czy jest CF <->
IDE
> 2.5?"
>

> PS. Chyba, ze chcesz miec "swoj komputer USB" u kazdego, do kogo
> przyjdziesz. Ale to wg mnie jeszcze nie ten czas ;)

CF jest w porządku ale ma tragiczne transfery, tyle że nie trzeba nic
kombinować bo w systemie bedzie jako dysk widziane.
W chipie którymś było pokazane jak przebudować instalke windowsa XP aby
instalował się na pamięciach USB- nie tylko pendrivy ale i dyski twarde w
kieszeniach.
Jak inne oesy to nie ma pojęcia- napewno w nowych kompach nie ma problemu z
bootowaniem z USB.
Moje pierwsze starcie z XP@USB zakończyło się porażka. Po sesji drugie
podejście.
Pozdrawiam