Re: DVDRW Liteon umiera?

Autor: Zi <zouziWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 13:33:59 MET

> Był wczoraj podobny. lecz inny wątek.
>
> Nagrywam bardzo mało, po 2-5 razy na miesiąc. Czasem wcale, a czasem nawet 3
razy dziennie jakieś materiały do pracy.
> Mój napęd DVDRW ostatnio świruje.
> Weryfikacja każdej płyty kończy się niepowodzeniem, a dane w większości się
czytają bezbłędnie!
> Dotyczy zarówno płyt CD, jak i DVD.
>
> Postanowiłem zmienić firmware, no i korzystając z narzędzi dostępnych na
cdrinfo.pl i linków stamtąd właśnie... zabiłem napęd całkiem.
> Po upgrade przestał czytać płytki.
> Akcja reanimacyjna powiodła się, poprzednia wersja firmware przywrócona jakimś
cudem, nawet przez chwilę weryfikacja nie wykazywała błędów.
> Ale tylko przez dwie płyty, potem błędy weryfikacji wróciły ....
>
> Muszę spróbować przeisntalować system - może pomoże?

Lite-On-y tak mają :) Kumpel jak mu napęd nawalił 3 czy 4 raz, to go wyrzucił
przez okno (mieszka na 7 pietrze) :)

Nie warto oszczędzać na komponentach bo jak sie kupi Lite-on, LG, Samsung czy
inne badziewie, to obsługa tego ustrojstwa jest potem denerwująca :)

Zi