Re: [OT] Re: Dysk twardy 250 czy 320GB?

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 00:45:19 MET

"Michal Bien" Xns98BD1E58E19Bmbien@127.0.0.1

> zimie chodzenie na basen czy jazda na rowerze jesli nie ma sniegu (siedzenie

Dla mnie śnieg nie przeszkadzał. :) Jeździłem Rometem Sportem. :)
Później motrem. Gdy zmarzły ręce -- zmieniałem biegi bez sprzęgła.
Wszyscy twierdzili, że nie jest to nadmiarowo szkodliwe, :) ale
pamiętam, że się rozsypała/zablokowała mi skrzynia biegów, i to
w czasie jady, tuż po wyjściu ze sporego zakrętu. :) Na jezdni
został straszliwy ślad po oponie -- koło się po prostu zatrzymało,
ale nie upadłem.

Nazywano mnie wówczas pisarzem. :) (teraz poetą) Bo pisałem długie
,,wypracowania'', w których domagałem się reperowania motocykla. :)
W końcu miałem poważniejszy wypadek i złamał się oporowy palec przy
kierownicy. A później mi motocykl buchnięto a ja (za pieniądze
otrzymane z Westy i PZU) nie kupiłem nowego... PZU wypłaciło
z poślizgiem rocznym :) za wypadek, Westa z miesięcznym za
kradzież -- w sumie prawie tyle, ile kosztował nowy. :)

Ale mnie śnieg nie przeszkadzał w jeżdżeniu. :)

Reperującym dawałem propozycje nie do odrzucenia i jakoś się dogadywaliśmy. ;)
Może teraz też powinienem używać tego języka w stosunku do ZETO. :)

Piszą do mnie takie brednie, że mógłbym swoje wyczyny pisarskie ;) powtórzyć. :)
(i nie czekać na ustawy, sądy, negocjacje itd.)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
> przedwojennej kamienicy - w calym mieszkaniu byly tylko dwa stare piece
> kaflowe z rusztami elektrycznymi, reszta pomieszczen nie miala zadnych
> grzejnikow, a ze bylo to mieszkanie wynajmowane, a nie wlasny dom o zadnym
> ociepleniu scian czy wymianie okien nie bylo mowy. Przy silniejszych
> mrozach to woda w lazience czy kuchni potrafila sie sciac.
I komputer pracował poprawnie w tych temperaturach? :)