Re: Jak złożyć sprzęt?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 00:09:55 MET

Seoman ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Mam smutną konieczność złożenia całej jednostki głównej osobiście. Nigdy
> tego nie robiłem, moje grzebanie ograniczało się wyłącznie do gmerania
> przy pamięci/karcie graficznej. Czy są jakieś tutoriale, które
> łopatologicznie tłumaszą gdzie jaki kabelek i na co trzeba koniecznie
> zwrócić uwagę? Przeraża mnie trochę, że źle podepnę jakieś zasilanie,
> źle założę radiator na procesor i wszystko pójdzie w cholerę...

Popros kogos kto ma plyte ASRock'a, zeby Ci pozyczyl CD-R ze sterami do
plyty - ASRock umieszcza tam tutoriale video. Ja mam P4i65PE i na plytce
  jest video, gdzie kitajce pokazuja jak chlopu na miedzy co, gdzie i
jak z kompem, kiedy chcesz sam zkladac.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!