Re: Plik iso

Autor: Trabant 3.0 Diesel <quet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 00:04:46 MET

MadMan wrote:

> Chcesz napisać, że Twój klient News nie ma modułu sprawdzania pisowni?
> To biedny jest...

Moze i jest biedny, ale ja z tego powodu absolutnie nie ubolewam,
poniewaz ortografii nauczylem sie jeszcze w zamierzchlych czasach, kiedy
  tego sie po prostu w szkole wymagalo, a papierki swiadczce o
"dysleksji" byly traktowane podobnie jak srajtasma. Dzielilo sie na
tych, co potrafili, co wykuli i na leni lub balwanow. Dysleksja jest
pieknym wytlumaczeniem... ale nie usprawiedliwia to braku znajomosci
zasad pisowni.
Pozdrawiam,
Szymon

PS. brak polskich znakow w moich postow to juz temat na osobna historie.

--
www.sk-photo.org
EOS3, EOS300D, 17-40/4L, 24/2.8, 50/1.8 II, HELIOS44m!