Re: Jak złożyć sprzęt?

Autor: jerry <nie_at_mam.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 15:49:22 MET

Witam,
> Mam smutną konieczność złożenia całej jednostki głównej osobiście. Nigdy
> tego nie robiłem, moje grzebanie ograniczało się wyłącznie do gmerania
> przy pamięci/karcie graficznej. Czy są jakieś tutoriale, które
> łopatologicznie tłumaszą gdzie jaki kabelek i na co trzeba koniecznie
> zwrócić uwagę? Przeraża mnie trochę, że źle podepnę jakieś zasilanie, źle
> założę radiator na procesor i wszystko pójdzie w cholerę...
W manualach jest wszystko ladnie opisane (plyta glowna, procesor w
szczegolnosci)
wiekszosci kabelkow nie da sie zle podlaczyc, a jezeli ktores sie da to nic
sie nie stanie - conajwyzej nie bedzie costam dzialac do momentu poprawnego
podlaczenia. (jedynym wyjatkiem jest chyba pomylenie firewire z usb)
AA.. tylko radze najpierw przeczytac a potem brac sie akcji/otwierania
pudelek.
Co prawda nie wiem na ile te uwagi sa przesadzone, ale przy C2D producent
nie kaze nawet dotykac procesora od spodu /to samo z gniazdem na plycie/