Re: Windows 98 - gdzie kupic ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 00:47:22 MET

Marcin Szczepaniak <szczepan@tego.nie.sieradz.info> wrote:

> Potrzebuje zakupic windows 98. Czyli plytka, ksiazeczka, faktura, nie
> oem. Czy gdzies w polsce mozna to normalnie kupic, czy pozostaje tylko
> kombinowanie z allegro ?

            Mozesz miec z tym spory problem - to chyba tylko cos, co przelezalo
sie w magazynach, bo przeciez sam producent juz nie sprzedaje i co wiecej
nie wspiera tego OSa.

Moze jednak zainteresowac Cie to:
http://www.microsoft.com/poland/licencje/downgrade.mspx

Tu masz wyjasnione co i jak. Ceny sa takie, ze skoro kupno boxa z drugiej
reki odpada to chyba lepiej WinXP i downgrade do Win98(SE), a w razie
potrzeby powrot do WinXP (nie wiem jednak czy wybor nie jest jednokrotny
nie przerabialem tego w praktyce wiec dokladnie nie sprawdzalem, a np przy
win2k/NT4 dual media licencja jasno przewiduje, ze wybor jest jednokrotny
i potem to juz klamka zapadla).

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl