Re: Karta do zgrywania materiału analogowego ?

Autor: Zuzannam <Fr_at_nospam.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 14:51:36 MET

> myślisz, że sprzętowy kodek jest taki dobry ?
> wg mnie leadtek wrzuca do swoich kart strasznie badziewne kości.
> Nie oszukujmy się, kość mpeg2 na karcie to program i to taki najprostszy.

ciekawe ze takie same kosci siedza w stacjonarnych nagrywarkach

> Tak wiec softwarowy zrzut mpeg2 może być już dużo lepszy od tego
> sprzętowego.
> Przede wszystkim dlatego, że mamy możliwość korekcji gammy, ostrości ...
> Właśnie testuje temat.

nie wiem jak na winfastach sprzętowych ale na hauupage sprzętowym jakosc
obrazu jest lepsza niz na stacjonarnej nagrywarce sredniej klasy

> Zgrałem ten sam materiał metodą sprzętową i softwarową.
> i teraz z tego sprzętowego badziewia jakimś softem próbuje otrzymać, to co
> uzyskałem metodą softwarową.
> Po usunięciu przeplotu, dodaniu ostrości, korekcji
> gamma z trudem otrzymałem żądany efekt.

po co kasowac przeplot???
co chcesz uzyskac? otrzymujesz mpega2 gotowego do nagrania na DVD z
zachowanym przeplotem bez problemow z dzwiekiem i gubieniem klatek
synchronizacji...