Re: Karta do zgrywania materiału analogowego ?

Autor: Rychu <bezadresu_at_bezserwera.com>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 10:33:35 MET

Zuzannam wrote:

> masz sprzętowe kodowanie mpeg zadnych problemow z rozjazdem dzwieku jakoscia
> zgubionymi klatkami itp

myślisz, że sprzętowy kodek jest taki dobry ?
wg mnie leadtek wrzuca do swoich kart strasznie badziewne kości.

Nie oszukujmy się, kość mpeg2 na karcie to program i to taki najprostszy.
Tak wiec softwarowy zrzut mpeg2 może być już dużo lepszy od tego sprzętowego.
Przede wszystkim dlatego, że mamy możliwość korekcji gammy, ostrości ...
Właśnie testuje temat.

Zgrałem ten sam materiał metodą sprzętową i softwarową.
i teraz z tego sprzętowego badziewia jakimś softem próbuje otrzymać, to co
uzyskałem metodą softwarową. Po usunięciu przeplotu, dodaniu ostrości, korekcji
gamma z trudem otrzymałem żądany efekt.

Wniosek :
uzyskany mpeg2 metoda softwarową w kartach Leadtek PVR2000 jest lepszy
od tych zrzuconych metodą sprzętową.

Wniosek : lepiej kupić kartę bez sprzętowego kodeka, zwłaszcza, że wszyscy
już chyba mamy mocne komputery i problem ze 100% obciążeniem procka
już dawno nie występuje.

Karta Leadtek WinFast TV2000 XP Expert mimo, że jakością nie grzeszy
jest dobrym wyborem, ze względu na cenę.