Re: Tanie drukowanie + skanowanie

Autor: pclobo <pclobo_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 13:33:09 MET

Asia napisał(a):
> Witam,
>
> Potrzebuje "czegos" do drukowania i skanowania.
> Pisze: "czegos", poniewaz nie wiem, czy kupic oddzielnie drukarke i skaner,
> czy moze urzadzenie wielofunkcyjne.
> Drukuje i skanuje dosc malo i z tego powodu drukarka musi byc laserowa (mam

Jeśli drukujesz i skanujesz mało to polecam urządzenie wielofunkcyjne,
przy pomocy tegoż urządzonka nawet bez komputera możesz szybko wykonać
"ksero" czyli skanowanie z bezpośrednim wydrukiem. Laserówka sprawdza
się przy drukowaniu większej liczby dokumentów (generalnie nie jest to
urządzenie polecane do paro stronicowych wydruków raz na jakiś czas,
chodzi o czas przygotowania do pracy drukarki)

> juz dosyc zasychajacego atramentu i wiecznego czyszczenia glowic :-)
ja też drukuję mało, ale nie mam tego problemu, wystarczy wydrukować coś
(np 2 strony) raz na tydzień i nie będzie zasychać, chyba że tusz masz
złej jakości (z tuszem do napełniania nie warto oszczędzać na maksa)