Tanie drukowanie + skanowanie

Autor: Asia <"Asia">
Data: Tue 16 Jan 2007 - 19:52:39 MET

Witam,

Potrzebuje "czegos" do drukowania i skanowania.
Pisze: "czegos", poniewaz nie wiem, czy kupic oddzielnie drukarke i skaner,
czy moze urzadzenie wielofunkcyjne.
Drukuje i skanuje dosc malo i z tego powodu drukarka musi byc laserowa (mam
juz dosyc zasychajacego atramentu i wiecznego czyszczenia glowic :-)
Nie potrzebuje wydrukow fotograficznych (bede drukowala tylko tekst).
Jakosc skanowania nie musi byc "kosmiczna". Do tej pory korzystalam ze
starego Plusteka 12000T (ma juz chyba z 10 lat) i ten poziom mi pasuje :-)
Ilosc zajmowanego miejsca przez urzadzenie, nie ma wiekszego znaczenia.
Co lepiej wybrac, przy takich wytycznych ?
A moze znacie jakies konkretne modele godne polecenia ? ;-)
Ja wstepnie zainteresowalam sie czyms takim:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_16412.html
choc moze warto doplacic do tego:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_24487.html
lub tego:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_24488.html
Tylko martwie sie o materialy eksploatacyjne...

Bylabym bardzo wdzieczna za sugestie.
Pozdrowka