Laptop do ok. 2000zł - porady/sugestie

Autor: smogg <smogg9_at_NO_SPAMop.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 12:07:28 MET

Witam,
jakiego byście polecili laptopa do ok. 2000zł (najlepiej nie więcej niż
2000zł)

poczytałem trochę for internetowych, archiwum grup dyskusyjnych, allegro
i wyszło mi z tego, że takie modele są godne zainteresowania:

hp nc6000
DELL INSPIRON 8600

coś jeszcze ? ogólnie z tego co przeczytałem to trzymać się tylko tych
firm: ibm, dell, hp, toshiba, fujitsu-siemens, sony i to nie wszystkie
modele... nie chcę wywoływać kłótni itd. proszę o sugestie, porady :)

to co jest dla mnie ważne to:

dysk min. 40GB
min. 512ramu
min. 14'' ekran
jakaś karta graficzna z *własną* pamięcią
naped dvd
ok. 2000zł (nie musi być nowy, moze byc uzywany, ale w miare nowy ;P)
reszta to standard, ale napiszę:
10/100 MBit/s Ethernet LAN
2x USB2.0
1x Firewire (nie koniecznie)
1x PC-Card Typ I/II
1x VGA
1x Mikrofon in
1x RJ-11 Modem
1x RJ-45 LAN

laptop będzie 90% czasu stał na biurku, bedzie podlaczony pod zasilacz,
wiec moze wazyc 5kg i wygladac jak pudełko na sztućce ;)

--
[pozdrawiam]  [smogg]  [@ NO_SPAM protection]  [gg#3145741]
"...nie ma niemal nic takiego, co mogłoby zaszkodzić PIS-owi,