Tusze nieregenerowane do HP - czy to prawda?

Autor: Dziedzic Pruski <antyspam_at_berdyczow.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 11:03:46 MET

Witam.
Mam drukarke Canona, mozna do niej zakupic tanie tusze zamienniki, za 10
czy kilkanascie zl i jest to normalne bo w tej drukarce glowica jest osobno
wiec taki zamiennik to tylko zbiorniczek z tuszem
Ostatnio wpadla mi jednak w rece drukarka HP 640C i musialem do nej dokupic
tusze. Zdziwilo mnie troche, ze na Allegro jest sporo nieorginalnych kartridzy do roznych
modeli HP, i sa one opisane jako "nieregenerowane". Sa to produkty roznych firm,
MicroJet, M-Jet, Vision-Tech. Kupilem taki jeden, wygladal faktycznie jak nowy,
szczelnie zapakowany w foliowy woreczek, w ladnym pudelku.
Kosztowal niecale 30zl i dziala tak jak trzeba.
Ciekawi mnie, czy te firmy faktycznie produkuja te kartridze, co chyba nie jest takie proste,
bo w tym przypadku nie jest to tylko zbiorniczek z tuszem lecz jeszcze glowica z dyszami.
Czy nie sa to jednak produkty regenerowane, tylko bardziej profesjonalnie?
Ktos z Was ma moze taka wiedze?
A jesli faktycznie sa to kartridze w calosci produkowane przez niezalezne firmy
i oplaca sie je sprzedawac po 30 zl to widac jak HP rznie klientow na swoich oryginalach :)
Pozdrawiam
D.P.