Na co zwracac uwage przy kupnie monitora LCD?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 10:25:52 MET

Witam, planuje sobie kupić monitor LCD, na co najbardziej zwracac uwage przy
kupnie? Chce kupić 19cali, myślałem też nad takim z tunerem tv, opłaca się
brać taki z tunerem czy może lepiej i taniej wyjdzie dokupic jakis tuner do
komputera oddzielnie? Ktory sie lepiej sprawuje, jak to działa z tunerem
ktory jest w komputerze, bo brat ma wbudowany do monitora to swietna sprawa
bo można oglądac TV i grac na komputerze równoczesnie na jednym monitorze :o
Wazną sprawą co tutaj koszty, bo niestety nie mam za duzo pieniążków i
raczej coś taniego chce kupić.

Pozdrawiam Tomasz