Restarty co chwilę lub co kilka godzin - co się sypie?

Autor: Dawid <freemanek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 09:59:24 MET

beny_hill <beny_hill@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Masz standardowe objawy, typowe dla uszkodzonych kondensatorów
> elektrolitycznych ;/
> Sprawdż kondensatory elektrolityczne na płycie gł i w zasilaczu ;)
> http://en.wikipedia.org/wiki/Bad_capacitors
> http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=151&mei
> d=

a to ja się dołaczę do pytania - u mnie też po dłuzszej pracy komputer się
restartuje, potem normalnie BIOs startuje, logo XP potem przez ułamek sekundy
pojawia się błękitny obraz jakiegoś błedu i restart i tak kilka razy. dopiero
jak komputer zostanie wyłączony na dłuższą chwilę, to ponownie można go
uruchomić... Ktoś wie co to może być?? też płyta ,albo zasilacz??