do znających rosyjski "elektroników" - grafika AGP

Autor: hill_thebill <hill70_at_WYTNIJTO_onet.eu>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 09:41:49 MET

na tej stronce:

http://people.overclockers.ru/Vitalka/record1

 znalazłem sposób na podłączanie gniazda MOLEX na karcie 6600, która
takowego nie posiada i tutaj moje pytanie:

czy widoczne na zdjęciu dwa rezystory trzeba odlutować i w ich miejsce
przylutować przewody od MOLEXa?

na zdjęciu następnym widać przewód czerwony(5V) i pomarańczowy(3,3V), a w
tekście piszą o żółtym (12V) wiąc jak to na prawdę jest?

Dzięki za odpowiedzi ewentualne.

--
"...boje sie : drewnianych koni , podłego alkoholu i mlodych dziewczyn
dajacych mi prezenty."