Re: zastanawiam się nad tunerem TV

Autor: gzygzy <gzygzy_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 22:24:01 MET

dzięki za ogólne rozeznanie w temacie. doszedłem do wniosku, że najlepiej
będzie, jak sam osobiście przekonam się co do wad i zalet tunerów. w końcu
kupno elektroniki to nie związek na całe życie. jeśli będę rozczarowany,
zawsze będę mógł go odsprzedać. ostatecznie mój wybór padł na Leadtek Winfast
TV 2000XP TunerTV EXPERT, FM Stereo, A2/NICAM, VideoIn, retail. przeważył
fakt, że posiada 10 bitowy konwerter cyfrowo-analogowy (gdzie większość
tunerów posiada jeszcze 8 bitowe), oraz filtr grzebieniowy, co będzie miało
znaczący wpływ na polepszenie jakości obrazu. okazało się, że jak na razie
sygnał tv przesyłany jest do mnie jeszcze analogowo, więc zrezygnowałem na
razie z zakupu wspomnianej wcześniej przeze mnie karty Leadtek
Winfast DTV2000H, która jest o 100 zł droższa. docelowo jednak będę chyba
celował w ten model, ale to dopiero wtedy, jak sygnał z kablówki przesyłany
będzie cyfrowo.