Re: zastanawiam się nad tunerem TV

Autor: Jakub <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 22:05:19 MET

> Ja też mam zamiar kupić i nie wiem jaki model?

Standardowo, Winfast TV2000 XP Expert - jakość obrazu średnia, jak na
wszystkich tunerach, ale stosunkowo najmniej problemów z oprogramowaniem.

Swoją drogą, miałem kiedyś Tuner PixelView PlayTV Ultra - tam jakość obrazu
była prawie idealna (niewiele odbiegała od tego w TV - przynajmniej w mojej
sieci kablowej) ale za to oprogramowanie - koszmarne... Dlatego zdecydowałem
się na gorszy obraz, ale rosądną funkcjonalność dołączego oprogramowania
którą zapewnia Leadtek.

--
Pozdrawiam,
Jakub