Re: Fatalne przewijanie!

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 20:18:41 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> (no, chyba, że ktoś oszczędził na systemie i instaluje
> potem jakąś wcześniej posiadaną wersję lub, co gorsza,
> piraci).

Dlaczego co "gorsza" piraci? Ja wiem, że to piractwo, ale często jest
tak, że pirat jest o niebo lepszy __technicznie__ niż oryginał. Kopie
Windows XP, które można z sieci ściągnąć często są modowane, mają dodane
sterowniki do obsługi dysków SATA, powyrzucane mają masę multimedialnego
śmiecia i często nadają się do instalacji na o wiele słabszych
komputerach niż to przewidział sam Bill G. Więc nie neguję tego, że jest
to piractwo, ale nie są one na pewno gorsze technicznie (choć i lipne
też mogą się zdarzyć - taki to już urok internetu)

Jak rozumiem wyraz "gorsze" został przez Ciebie użyty jako odniesienie
do samego faktu piractwa, a nie stanu technicznego tych systemów?

Tomaszek