Re: Sprzętowy szyfrator dysku

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 20:05:02 MET

> I co z tego?

To, ze nie uwazam kieszeni za cos zlego, czego nie nalezy uzywać.
Mowiac szczerze - nie wyobrazam juz sobie komfortu bez nich.

> IDE nie zostało przewidziane do rozłączania.

Takie bajery nigdy nie byly mi potrzebne.
Jak sie ma 100 GB danych do przeniesienia,
to potrzeba resetu nie jest żadną przeszkodą.

> Co innego z USB i SATA, ale SATA nie obsługuje hot-plug
> w większości przypadków. A co to za kieszeń, co trzeba
> do zmiany dysku wyłączać komputer...

Mam tez kieszen USB na dyski SATA, ale jak dla mnie to jest za wolna.

> Tak. Kieszenie USB/FireWire/SATA-hotplug. Ale nie IDE.

Jesli chce miec 2 dyski w kompie, w tym co najmniej jeden IDE,
to nie widzę żadnego sensownego powodu, aby ten IDE nie był w kieszeni.

latet