Re: zastanawiam się nad tunerem TV

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 16:09:51 MET

Użytkownik " gzygzy" <gzygzy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eol7p3$3mq$1@inews.gazeta.pl...

> Leadtek Winfast DTV2000H. ktoś ma? jakieś spostrzeżenia?

Od lat używam kartę telewizyjną AverTV Phone podłączoną do kablówki Aster.
Na pewno nie zastąpi ona telewizora. Jakość obrazu na tym samym kablu jest
na pewno gorsza od stacjonarnego odbiornika TV. Zwłaszcza jest to widoczne w
trybie pełnoekranowym.
Tym niemniej jest to dosyć przydatny "bajer". Zwłaszcza gdy się chce coś
nagrać z telewizji albo pooglądac w okienku co się dzieje podczas gdy
siedzimy przy komputerze. Czasem też chciałoby się obejrzeć coś innego niż
reszta domowników. Wygoda i potrzeba zmusiła mnie do podłączenia do karty
grafiki dwóch monitorów by zmieściły mi się wszystkie okienka :)

--
Paweł