Re: temperatura procesora

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 14:19:53 MET

Piotrek napisał(a):
> a co myslicie o tym ze ja na swoim kompie mam temperature ~70?:)
> i zyje .....

A my na to, że skraczasz żywotnośc tego procka, jesli taką temperaturę
masz w systemie bez specjalnego obciążenia to naprawdę masz problem z
chłodzeniem albo czujniki pokazują bzdury. Oczywiście jest to
temperatura jak najbardziej dopuszczalna tylko po co ma się aż tak
grzać?? Ciekawe jaką masz jak zapuścisz Dooma 8 albo innego Quake'a 10:-)

Tomaszek