Re: -Leadtek TV2000 XP Expert - problem z g³osem

Autor: <vranix_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 10:30:51 MET

> zgraj sobie na najnowszym sofcie jakiego¶ 80 min mpega-2
> i zobacz czy ci sie dzwiek z obrazem nie rozlazi...
> na starym sofcie tego nie ma, ale sa inne problemy.

Generalnie nie sprawdzalem tak dlugiego zrzutu. Do takich rzeczy uzywam
IuVCR-a, chyba najlepszego programu do nagrywania z tv pod Windowsa.

> nie ma jak optymistyczne podejscie :)

No ba :)

> aha...
> od razu widaæ ta karta to jedyna karta TV jak± testowa³e¶
> i nie mia³e¶ okazji testowac niczego innego

Owszem mialem karte provideo pv-951 w starym kompie i poza tym, ze byla
mono, to uzywalbym jej pewnie do tej pory bo sprawiala sie calkiem
calkiem.
Moj obecnty tuner leadteka ma ta wade ze nie mozna podlaczyc dzwieku
przez line-in, tylko wewnatrz obudowy.

A jak komus nie pasi oryginalny soft to moze uzyc np Dscalera.