Re: -Leadtek TV2000 XP Expert - problem z głosem

Autor: Rafal <rafaltWYTNIJ_at_voila.fr>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 10:21:48 MET

vranix@gmail.com wrote:

> Guzik prawda ;-P.

zgraj sobie na najnowszym sofcie jakiegoś 80 min mpega-2
i zobacz czy ci sie dzwiek z obrazem nie rozlazi...
na starym sofcie tego nie ma, ale sa inne problemy.

> Mam ta karte i dziala calkiem niezle. Fakt ze dzwiek jest dosc cichy
> ale zawsze mozna podkrecic glosniki,

nie ma jak optymistyczne podejscie :)

> a zadnych trzaskow i szumow nie
> slysze mimo ze dzwiekowka zintegrowana z plyta :).
>
> Sam soft jest calkiem funkcjonalny, jest nawet scheduler do nagrywania
> w okreslonym czasie,

no prosze :)
tylko to mają wszystkie karty...

> no i zestaw Ulead-a do obrobki video i authoringu
> DVD.

aha...
od razu widać ta karta to jedyna karta TV jaką testowałeś
i nie miałeś okazji testowac niczego innego