Re: czy jest CF <-> IDE 2.5" ?

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 10:01:25 MET

> Swap na flash to pomyłka. Jeśli ktoś decyduje się na takie rozwiązanie
> to tylko z ilością ramu wystarczającą na prace bez swapa.
> Powiem więcej z ramdyskiem na tmp czy logi. No i ja myślałem o linuxie :)

Ale Linux nie tworzy swojej partycji wymiany? Ten obszar karty tez by sie
wkoncu "wykonczyl".

> Miałem koncepcje budowy takiego czegoś w subnotebooku 10-12", ale jednak
> duży
> hdd i klawiatura normalnych rozmiarów w laptopie też się przydaje -
> niestety
> kosztem mobilności.

Ja mialem na mysli jeszcze "nizej" - MSDOS 6.22 + Windows 3.11 (przy 20MB
RAM chyba by mu starczylo, zeby nie mielil dysku) -bo na allegro mozna to
wymienic prawie ze za ziemniaki ;)

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)