Re: czy jest CF <-> IDE 2.5" ?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 09:52:26 MET

Dnia 17.01.2007 - <nie@pisz.na.ten.adres> napisał/a:

> To prawda, ale jak juz piszemy watpliwosci -spotkalem sie z opinia, ze plik
> wymiany Windows to pewna smierc kart z okreslona liczba cykli. Ktos widzial
> jakies statystyki -np. na ile starcza taka karta CF? Rok? 5 lat?

Swap na flash to pomyłka. Jeśli ktoś decyduje się na takie rozwiązanie
to tylko z ilością ramu wystarczającą na prace bez swapa.
Powiem więcej z ramdyskiem na tmp czy logi. No i ja myślałem o linuxie :)

Miałem koncepcje budowy takiego czegoś w subnotebooku 10-12", ale jednak duży
hdd i klawiatura normalnych rozmiarów w laptopie też się przydaje - niestety
kosztem mobilności.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***