Re: temperatura procesora

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 21:58:48 MET

Turbos10 wieczniezywy napisał(a):
> Mam procesor amd durion chodzi na 900Mhz ostatnio przymocowałem do
> niego wentylator Arctic Cooling FAN PRO TC 80x80. Oczywiście
> wentylatora NIE przerabiałem i chodzi on dość wolno. Temperatura na
> procku sięga 51 stopni. (odpalony prime95, bez obudowy i otwarte okno).
> Jak temperatura jest dla tego procesora bezpieczna na duższą metę.
> Pozdrawiam

Tak, ale jest trochę za wysoka. Jeśli piszesz o temperaturze bez stresu
to jest trochę za wysoka (o jakies 10 stopni). Jeszcze jak piszesz, że
przy otwartej obudowie i oknie to już na pewno:-) Niemniej jednak jest
to całkowicie bezpieczna temperatura pracy o ile oczywiście czujniki
pokazują prawdę

Tomaszek