temperatura procesora

Autor: Turbos10 wieczniezywy <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 21:38:56 MET

Mam procesor amd durion chodzi na 900Mhz ostatnio przymocowałem do
niego wentylator Arctic Cooling FAN PRO TC 80x80. Oczywiście
wentylatora NIE przerabiałem i chodzi on dość wolno. Temperatura na
procku sięga 51 stopni. (odpalony prime95, bez obudowy i otwarte okno).
Jak temperatura jest dla tego procesora bezpieczna na duższą metę.
Pozdrawiam

--
Wszelkie przypadki niestandardowej pisowni, gramatyki czy interpunkcji
uznaje się niniejszym za zamierzone i winny być traktowane jako